Share on whatsapp
Share on facebook
Share on email
Share on linkedin

ויהי אור. גם בעסק שלך

שיווק לעסק | מיתוג | אסטרטגיה עסקית

 

מי ממכם ששמע אותי בהרצאות, במפגשי המנטורינג הפרטניים איתי או בקורסים השונים יודע שאני מאוד עקשנית לגבי החשיבות שבמציאה והטמעת מיקוד אישי בתהליך להצלחה עסקית לטווח ארוך.

אני יודעת… זה לא עניין פשוט!
לכן, הרבה בעלי עסקים בוחרים לוותר על הצעד הזה.  אחרים בוחרים לשכנע את עצמם שהעניין אינו כל כך חשוב אך הסטטיסטיקות האחרונות והניסיון העשיר שלי בהקמה ובליווי עסקים מלמדים שכשאין מיקוד אישי אותנטי – אין ייחודיות לעסק

ועסק ללא יחודיות נשאב לאט לאט אל תוך מאגר של עסקים שורדים שקופצים בין מרצים, מאמנים, יועצים, קורסים, סדנאות, כנסים, ובינרים תוך חיפוש אחרי פירורי מידע שיעזרו להם לרומם את העסק ולהציל אותו.
יש אנשים שיגידו: במציאות של היום קשה כבר לחדש.
מסכימה איתם.

כל כך הרבה עסקים עושים בדיוק אותו הדבר!
אם פעם היה מאמן או יועץ אחד מומחה למטפלים – היום יש כאלה, מאות
אם פעם היה מאמן או יועץ אחד מומחה לפיתוח עסקים, לגישור, לעיצוב – היום יש כאלה, מאות
אם פעם היה מומחה לפייסבוק, להקמת אתרים, לקידום, לרשימות תפוצה, לוידאו
היום יש כאלה מאות, אם לא אלפים.

במציאות בה קשה לחדש, צצים להם אפילו בחורים צעירים, שבחיפוש אחרי תהילה ופירורי מידע מתחילים לקרוא “מנטורים” לעצמם. ומנסים לשכנע שהם… טוב! לא נכנסת לזה. המבין יבין

במציאות זו, איך בכל זאת תגרמו לאנשים לזהות אתכם, לבחור בכם, להגיע אליכם, להירשם אצלכם או לרכוש מכם, תוך כיבוד של האתיקה האישית והמקצועית?

מה הדבר שיסייע לכם לתפוס את עין הלקוח?
מה הדבר שיגרום לכם לזהור, להאיר את התחום
הדבר שעושה אתכם שונה
שהופך אתכם למסקרנים
שגורם לכם למשוך אליכם מתעניינים
שמסייע לכם למלא את היומן שלכם, לסגור סדנאות…

ההצלחה שלכם:
לא תלויה במוצר
לא תלויה בסוג השירות
לא תלויה בכתיבה שיווקית או בכמות הסטטוסים שאתם כותבים בפייסבוק
לא תלויה ביצירת מוצר מידע חדש או בהקמת אתר או בלוג,
הצלחת העסק לטווח ארוך מתחילה קודם כל בגילוי הזרקור האותנטי שבכם
כי העסק, זה אתה!

ייתכן שאתם אנשי מקצוע מעולים
ייתכן שאתם יודעים לקדם אנשים, לגרום להורדה במשקל, לפתור בעיות אצל לקוחות… אך אם לא מכירים בזרקור האותנטי שלכם, בייחודיות שלכם האישי.
כיצד הם יזהו אתכם?  כיצד יבחנו בייחודיות שלכם? למה לבחור בכם?

 

 

אהבתם את המאמר? נכון שכן? 
אז, עזרו לנו להפיץ אותו על ידי שיתוף ברשתות החברתיות שלכם.

רוצים לקבל טיפים נוספים? לחצו כאן

קבל רעיונות שיווקיים וקדם את העסק שלך !

הירשם כאן לקבלת הניוזלטר שלנו

שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן!

דילוג לתוכן