Share on whatsapp
Share on facebook
Share on email
Share on linkedin

הדרך המהירה להגדיל את נוכחותך בפייסבוק

קידום בפייסבוק | פרסום בפייסבוק | עמוד עסקי בפייסבוק

שאלה מורכבת אחת מעסיקה את רוב בעלי עסקים לגבי פייסבוק כיום:

• איך אקבל יותר תוצאות מהמודעות ומהפוסטים?
• איך אגיע לקהל יעד גדול יותר ?
• איך ארחיב את טווח ההגעה של המודעות?

לאחר שנים רבות בהן אני עוסקת בתחום השיווק והמיתוג לעסקים, בין אם עבור העסקים שלי: מרכז גרייס™ – מנטורינג להצלחה –  וגרייס דיגיטל –  עיצוב, בנייה וקידום אתרים – ובין עבור לקוחותיי, הניסיון לימד אותי כי – בכל הנוגע להגדלת נוכחות בפייסבוק, מומלץ ביותר להתמקד ב- 3 רבדים עיקריים:

1. שיפור מודעות על ידי חידוד ואופטימיזציה

זמן הפרסום
לזמן שמודעה מתפרסמת יש השפעה על מספר האנשים שנחשפים לה.  וכפועל יוצא, גם לאינטראקציה שהיא מעוררת סביבה. הרבה מחקרים קיימים באינטרנט על הימים או על השעות המומלצים לפרסום.
אך זמן פרסום מומלץ ניתן לראות, בקלות ובמהירות, באיזור הנתונים הסטטיסטיים שמופיע בעמוד העסקי. וכך, ניתן לפרסם בשעה המומלצת וכמו כן לתכנן ולתזמן את המודעה למועד מאוחר יותר.

הטקסט הוא המפתח
חשוב מאוד לכתוב טקסטים ברורים ומעוררים עניין. הימנעו ממילים קשות, מתחכומים לשוניים, או ממשפטים מסורבלים. דברו בשפת הקולט.  התמקדו בצרכים האמיתיים של קהל היעד שלכם וספקו לו ערך שימושי וכמה שיותר חדשני.

עידוד אינטראקציה
על מנת ליצור עניין סביב המודעה, מומלץ להשתמש בשאלות, סקרים, הגרלות והנעה לפעולה כלשהי על מנת לעורר אינטראקציה. ככל שאינטראקציית גולשים היא גדולה יותר, כך פייסבוק תציג את המודעות שלכם כמה שיותר פעמים.

שדרוג מודעות
מומלץ לפרסם סוגים שונים של מודעות (עם תמונות, וידאו, אודיו, ו/או טקסט בלבד) ולשים לב מה קהל היעד שלכם הכי מעדיף. באופן כללי, מודעות שמכילות תמונות גדולות וגם סרטוני וידאו משפרות את הוויראליות והאינטראקטיביות (יותר לייקים”, חשיפה רבה יותר).

 

2. שיפור מודעות על ידי נתונים סטטיסטיים שמתקבלים מפייסבוק  

הנתונים הסטטיסטיים של קהלי יעד שמתקבלים מפייסבוק, הם מפתח יחודי ל:
• ביצוע אופטימיזציה במודעות
• הגדלת כמות המעריצים
• שיפור את תוכן המודעות

יתרונות אלה מאפשרים להגיע לקהל יעד מדויק יותר,וכך ליצור תוכן הכי רלוונטי עבורו, לפי:
מידע דמוגרפי: הכולל גיל ומין, מצב סנטימנטלי, לימודים ועבודה
מידע על סגנון חיים: כולל תחומי עניין והעדפות
מידע על הרגלי קנייה: כולל התנהגות קנייה באינטרנט, וקטגוריות רוב הרכישות

 

3. שיפור מודעות על ידי מבחן ביצועים

בנוסף לניתוח ביצועי מודעות לאורך זמן (הנתונים הסטטיסטיים של פייסבוק מאפשרים להשוות תקופות שונות של זמן) חשוב גם להשוות את ניתוח המודעות עם אלה של המתחרים. בז’רגון שיווקי: Benchmarking או מבחן ביצועים.
ישנם בשוק מגוון כלים – חינמיים ובתשלום – שמאפשרים לבצע השוואת ביצועים של מודעות  כנגד אלה של המתחרים, או של עמודים עסקיים בעלי מספר דומה של אוהדים.  הנה כמה דוגמאות:

 https://barometer.agorapulse.com/
• https://likealyzer.com
מאוד שימושי כי גם מנתח את העמוד העסקי שלך וגם מציע שיפורים
• https://www.fanpagekarma.com/
כלי אמנם בתשלום, אך ניתן לנתח עמוד עסקי אחד בחינם. יכול להיות את שלכם.


לסיכום:

כפי שניתן לראות, עם מעט עבודה ומסירות לא קשה מדיי ניתן למטב את המודעות בפייסבוק ולשפר את הביצועים שלהן לאין ארוך.

ככל שבעמוד העסקי שלכם תהיה יותר אינטראקציה עם האוהדים, כך פייסבוק תציג את המודעות שלכם יותר פעמים, היא תקבל יותר הזדמנויות לחשיפת, ולגידול הנוכחות שלכם.

אהבתם את המאמר? נכון שכן? אז, כתבו תגובה כאן למטה 
ועזרו לנו להפיץ אותו על ידי שיתוף ברשתות החברתיות שלך.

רוצים לקבל טיפים נוספים? לחצו כאן

קבל רעיונות שיווקיים וקדם את העסק שלך !

הירשם כאן לקבלת הניוזלטר שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן!

דילוג לתוכן