Share on whatsapp
Share on facebook
Share on email
Share on linkedin

5 טיפים שכדאי לכם לקחת בחשבון בעת בניית אתר האינטרנט שלכם

בניית אתרים| אסטרטגיה שיווקית | בניית אתר

אתר?  למה לי?
קיימים עדיין בעלי עסקים שלתומם חושבים שמטרתו של אתר אינטרנטי היא ליידע לקוחות על מוצרים ושירותים שלהם.

טעות !
בעידן הדיגיטלי – אתר משמש לבית שלכם!  כן, המקום הכי בטוח והכי אישי עבור העסק שלכם.

זוכרים כשפתחתם את החנות, המשרד או הקליניקה שלכם?
בזמן שרוב בעלי העסקים דואגים לחללים, לצבעים, למיקום הסחורה או פינת העבודה שלהם, למיקום הטוב ביותר עבור הספרים, שולחן העבודה, אומידע על מבצעים או הנחות.
מה לגבי המקצועיות שרוצים לשדר, השירותים שרוצים להעניק, ההצגה העצמית שתמשוך לעצמם כמה שיותר לקוחות רוכשים?

בעידן הנוכחי, זה הדבר שעושים עם אתר אינטרנטי.  הרעיון זהה לחלוטין.

השאלה היא: האם אתם מוכנים לקבל יותר לקוחות? האם אתם מוכנים שיכירו אתכם ואת הפעילות שלכם טוב יותר? האם אתם מוכנים להפוך למובילים בתחומכם?
מה הייתם רוצים שיקרה ברגע שלקוחות חדשים יגיעו לאתר שלכם?

מה הייתם רוצים שיקרה ברגע שלקוחות חדשים יגיעו לאתר שלכם?

מטרתו של אתר אינטרנטי מקצועי הוא לייצר “המרות”, או במילים אחרות: לקבל מספיק תשומת לב מהמבקרים על מנת שירצו להירשם בו ולהפוך לקהילה עוקבת אחריכם .

כי, כפי שלא תיפרדו מלקוחות פוטנציאליים שיגיעו לחנות, למשרד או לקליניקה שלכם מבלי לבקש מהם פרטי קשר
ממליצה להציג באתרי האינטרנט שלכם תמריצים אטרקטיביים שיגרמו לגולשים להישאר כמה שיותר זמן באתר שלכם, ויניעו אותם להשאיר פרטי קשר, לבנות קהילת לקוחות וליצור אמון במותג שלכם.

חשוב להבין! אתר אינטרנט מקצועי מהווה – בעידן הנוכחי – מרכז אסטרטגי לנוכחות ופעילויות העסק וכמו כן, אחרי להחדרת את היתרונות לכך שאתם האופציה הטובה ביותר עבורם.

להלן 6 טיפים חיוניים שכדאי לכם לקחת בחשבון באתר אינטרנטי שלכם:

  1. היו רציניים מההתחלה
    אל תתפשרו על אתר מקצועי, על דומיין (מתחם) משלכם ועל אחסון איכותי.
    דומיין? זה השם שלכם בעולם הדיגיטלי, למשל: Graciela.co.il
    אחסון? זה המקום שתופס האתר שלכם (הטאבו) במרחב האינטרנטי
  1. עיצוב פשוט
    ניווט קל וברור, התמצאות מהירה, צבעים מותאמים ללוגו שלכם, גופנים קריאים
  1. אסטרטגיית תוכן
    הגדירו מראש את המסלול שברצונכם הגולשים יצעדו באתר שלכם: מה אתם רוצים שהם יראו ראשון? מהו המסר העיקרי שאתם רוצים להעביר להם? איזו פעולה הייתם רוצים שהם יבצעו? חשוב ליצור תוכן שיכוון את הגולשים ליצור המרה: הרשמה
  1. קידום האתר
    בטח שמעתם את הביטוי ‘ידידותי לגוגל’ או באנגלית Google Friendly אבל מה זה אומר בדיוק? בין אם קידום אורגני או ממומן, קידום מסייע להציב את האתר במקום גבוה בגוגל
  2. חקר מילות מפתח
    שימוש בביטויים אלה בתכנים שלכם יזרז את קידום האתר שלכם
  3. המרות
    מה התועלת של 1000 ביקורים יומיים באתר שלכם מבלי לנצל אותם לטובתכם?
  4.  

אני מקווה שהטיפים הללו יועילו לכם. 
לעסק קטן כמו לגדול – אנחנו כאן כדי לבנות לכם אתר אינטרנט אפקטיבי, בונה נוכחות ויוצר מכירות.

קבל רעיונות שיווקיים וקדם את העסק שלך !

הירשם כאן לקבלת הניוזלטר שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן!

דילוג לתוכן